Drewniana mapa 3D LosokaWood


Ostatnio miałam zaszczyt dostać propozycję współpracy od LosokaWood, którzy zajmują się produkcją niebanalnych ozdób drewnianych jak mapy, zegary, stoły czy inne dekoracje do domu. Ja miałam zaszczyt przetestować ich najlepiej sprzedający się produkt, czyli drewniana mapa świata 3D 😍

Mapy od LosokaWood są produkowane w Polsce oraz są wykonywane z wysokiej jakości drewna brzozy - drewno jest jednak zabezpieczone impregnatem, który jest bezwonny i w 100% bezpieczny.

Dostałam możliwość wyboru zarówno wzoru, koloru, rozmiaru jak i dodatków do mapy. Na ich stronie możecie sami wybrać te wszystkie elementy w zależności od waszych oczekiwań. 

Kolory mapy mają różne kombinacje - jedno, dwu, a nawet opcja trzech kolorów na mapie. Drewno nachodzące na siebie daje świetny efekt 3D.


Ja zdecydowałam się na dość dużą mapę o rozmiarze 210 x 130 cm co było strzałem w dziesiątkę - jeśli macie miejsce na ścianie na tak dużą dekoracje, to nie ma co się zastanawiać!

Najmniejsza dostępna mapa jest w rozmiarze 90x56cm, natomiast największa ma aż 256x160cm!

Jeśli chodzi o wzór z kolorami padło na wzór nr XIII, składający się z dwóch kolorów/odcieni brązu. Jednak LosokaWood ma w swojej ofercie aż 20 różnych kombinacji kolorystycznych! 


Moja mapa zawierała niemal wszystkie możliwe informacje jak nazwy państw, stanów oraz stolic. Dodatkowo dostaliśmy Antarktydę oraz nazwy oceanów (one są jako dodatek do mapy głównej). 

Poza mapą główną w zestawie są również elementy dodatkowe do ozdoby, jak stateczki, samoloty, delfiny, kompas czy pinezki.

Co mnie bardzo ucieszyło - jest również opcja wybrania języka! Ja wybrałam oczywiście wersję w języku angielskim.

W zestawie jest również wszystko co potrzebne do montażu mapy. Co wiec zawiera podstawowy zestaw?

* mapę świata na ścianę 3D podzieloną na kilka części

* około 50-ciu wysp

* kompas z literami

* statki, samoloty, delfiny

* szablon 1:1 (do poprawnego zamontowania/ułożenia mapy)

* taśmę dwustronną 3M służącą do przyklejenia elementów mapy

* taśma malarska, centymetr i nóż techniczny

* 10 sztuk drewnianych pinezek w zestawie z
klejem, dzięki którym zaznaczysz miejsca, które odwiedziłeś lub które
masz zamiar odwiedzić

* instrukcję montażu


Jak wygląda montaż mapy?

Mapę dostałam w kilka dni od zamówienia (bardzo szybka realizacja) i została przysłana w jednej paczce, świetnie zabezpieczona w styropianie + kartonie.

Przyznam się, ze gdy zobaczyłam ilość wszystkich elementów to byłam lekko przerażona 😂 myślałam, ze zajmie to nam kilka dni, ale miło się zaskoczyłam!

Mapę montowałam wraz z mężem i rodzicami - co dało nam mnóstwo zabawy i wygłupów, naprawdę 😅 i zamontowanie całości zajęło nam mniej niż godzinę czasu.


Najpierw oczywiście zamontowaliśmy największe elementy, potem uzupełniając je o mniejsze widoczne na szablonie.

Na koniec całość została udekorowana statkami, delfinami, samolotami oraz nazwami oceanów oczywiście! 

Także mapę możecie zrobić od bardzo prostej i minimalistycznej, aż do mega wypasionej z wieloma dekoracjami! Wszystko tutaj zależy od waszych oczekiwań i preferencji.

A demontaż?

Mapę możecie również zdemontować w dowolnym momencie - można ją odkleić dzięki użyciu suszarki i później zamontować ponownie np w innym miejscu. 

Ja jednak przyznam, zdażyło mi się coś źle przykleić przy montowaniu i musiałam jakiś element przestawić - bez problemu delikatnie paznokciami podważyłam taśmę i mogłam zdjąć dany element. 

Na ścianie ani mapie nie było żadnych plam, także duży plus za jakość taśmy. No i jest tez bardzo mocna - nie trzeba jej dużo dawać aby dany element się dobrze trzymał. Nic nie spadało mimo niewielkich kawałków taśmy jakie używaliśmy 😁

Mapa robi ogromne wow i przyznam jest to chyba wymarzona dekoracja dla każdego podróżnika! 

A wam jak się podoba efekt końcowy?😍

Jeśli planujecie zakup to dodam od siebie, ze z kodem: Patrycja10 macie -10% na wszystkie nieprzecenione produkty aż do końca stycznia 2023 🫶


Więcej informacji znajdziecie na stronie:

www.losokawood.com


3 komentarze:

  1. Świetny pomysł na prezent 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjadę zobaczyć jak się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie taką sprawić w salonie, świetnie wyglada

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...